Alamanuia Barcode scanner DPM code

tala fou

QR code

Lua-dimensional code" target="_blank">O le lua-dimensional code e taʻua foi o le QR Code, ma o le igoa atoa o le QR o le Quick Response. O se auala lauiloa tele i masini feaveaʻi i tausaga talu ai nei. E mafai ona teuina atili O fa'amatalaga e mafai fo'i ona fa'atusalia nisi ituaiga fa'amaumauga.
Fa'ailoga fa'ailoga e lua/lua-dimensional bar code (2-dimensional bar code) fa'amauina fa'amatalaga fa'ailoga fa'amatalaga ma se fa'atusa fa'ageoma fa'apitoa e tufatufaina atu i luga o se va'alele (lua-dimensional direction) e tusa ai ma nisi tulafono;O le faʻaaogaina o manatu o le "0" ma le "1" bit streams e faʻavaeina ai le faʻavae talafeagai o le komepiuta, faʻaaogaina le tele o foliga geometric e fetaui ma le binary e fai ma sui o faʻamatalaga ma faʻamatalaga numera, faitau otometi e ala i mea faʻapipiʻi ata poʻo mea e suʻesuʻeina ata eletise e ausia ai le gaosiga otometi. o fa'amatalaga: o lo'o i ai nisi o uiga masani o tekinolosi fa'apolokalame: ta'itasi faiga fa'ailoga e iai ona seti uiga fa'apitoa;o uiga ta'itasi e nofoia le lautele;o loʻo i ai se galuega faʻamaonia faapitoa, ma isi. I le taimi lava e tasi, o loʻo i ai foi le galuega o le faʻamaonia otometi o faʻamatalaga i laina eseese, ma le faʻagasologa o le faʻasologa o ata ma suiga suiga.
Vaega
1. High-density coding, tele faʻamatalaga gafatia: e mafai ona faʻaogaina i luga o le 1850 mataitusi pito i luga poʻo le 2710 numera poʻo le 1108 bytes, poʻo le sili atu i le 500 mataitusi Saina, o le tele o taimi e sili atu nai lo le masani masani faʻamatalaga faʻamatalaga.
2. Tele coding laina: o le barcode e mafai ona fa'ailoga ata, leo, mata'itusi, saini, tamatamailima ma isi fa'amatalaga fa'akomepiuta, ma fa'aalia i barcodes;e mafai ona fai ma sui o gagana e tele;e mafai ona faʻatusalia faʻamatalaga ata.
3. Malosi fa'apalepale fa'aletonu ma fa'asa'o mea sese: e mafai ai ona faitau sa'o le fa'ailoga e lua-dimensional pe a fa'aleagaina se vaega ona o le fa'aleagaina, fa'aleagaina, ma isi, ma e mafai lava ona toe maua mai le fa'amatalaga pe a o'o i le 50%.
4. Fa'atuatuaina decoding maualuga: E sili atu le maualalo nai lo le masani barcode decoding fua faatatau sese o 2/1000000, ma le itiiti fua faatatau sese e le sili atu i le 1/10000000.
5. E mafai ona fa'ailoa mai faiga fa'alilolilo: fa'alilolilo ma le fa'aseseina e lelei.
6. Tau maualalo, faigofie ona gaosia, ma tumau.
7. E mafai ona suia foliga, lapopoa ma le fua o faʻailoga faʻailoga.
8. 2D barcodes e mafai ona faitau e faʻaaoga le laser poʻo le faitau CCD.


Taimi meli: Mati-24-2023